نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسنده

مربی ادبیات فرانسه، دانشگاه یائونده، یائونده، کامرون

10.22034/rllfut.2024.17716

چکیده

به نظر می رسد کامرون با سیصد زبان خود کشوری با بافت اجتماعی-زبانی بسیار پیچیده است. در چنین زمینه ای، تماس بین افراد تنها می تواند منجر به تخصیص زبان های مورد استفاده در تعامل شود. و از آن به بعد، ، و در راس همه با همراه بودن با امتیاز اضافی انواع زبان‌ها که به آنها ویژگی‌های خاصی می‌دهد، ناهمگونی به وجود می‌آید. توسل به زبان‌شناسی اجتماعی و توسعه‌گرایانه به ما این امکان را می‌دهد که درک کنیم که این شرکت‌ها عموماً در انحصار جوانان هستند، که در واقع با نسل‌های دیگر شکاف ایجاد می‌کنند، بنابراین به تدریج مانع از برقراری ارتباط می‌شوند که با این وجود، انتقال تجربه  یک نسل به نسل را تضمین می‌کند. بعد. هدف از این مشارکت تلاش برای شناسایی ویژگی‌های تعیین‌کننده درک بین نسلی و تنوع بین نسلی، و همچنین کاربردهای آنها در زمینه کنونی کامرون است. همچنین مسئله دیگر تجزیه و تحلیل پارامترهایی است که بر تغییرات ایجاد شده و همچنین روش‌های دریافت آنها و نظرات مشترکی که گروه‌های هدف از آنها و سخنرانان مربوطه دارند تأثیر می‌گذارند. پایان کار به توصیه‌هایی اختصاص دارد که می‌توانند فضا را تمیز کنند و تجربه موفق‌تری یا مدیریت تغییرات در زمینه کامرون را فراهم کنند.

کلیدواژه‌ها