خوانش متون ادبی در محیط دانشگاهی غیربومی: نگاهی به اظهارات اساتید در مورد فعالیت های آموزشی
خوانش متون ادبی در محیط دانشگاهی غیربومی: نگاهی به اظهارات اساتید در مورد فعالیت های آموزشی

مهدی افخمی نیا؛ الله شکر اسداللهی؛ محسن آسیب پور؛ زهرا شکری

دوره 16، شماره 30 ، اسفند 1401، ، صفحه 1-22

https://doi.org/10.22034/rllfut.2023.53044.1380

چکیده
  چکیده— رویکردهای ادبی در پایان قرن بیستم تلاش کردند تا جایگاه خواننده را در آفرینش ادبی بازتعریف کنند. با الهام از این رویکردهای ادبی، پژوهش های آموزشی نیز روشی را که شاگردان در جایگاه خواننده، می ...  بیشتر