روش‌ها، چالش‌ها و مشکلات ارزشیابی آنلاین در یادگیری زبان خارجی فرانسه، در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا: مورد مطالعه دانشگاه تبریز، ایران
روش‌ها، چالش‌ها و مشکلات ارزشیابی آنلاین در یادگیری زبان خارجی فرانسه، در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا: مورد مطالعه دانشگاه تبریز، ایران

مهناز رضائی؛ زهرا فدائی حیدری

دوره 16، شماره 29 ، شهریور 1401، ، صفحه 167-185

https://doi.org/10.22034/rllfut.2022.49221.1352

چکیده
  در این مقاله، ما به توصیف و تشریح تجربیات گروه زبان فرانسۀ دانشگاه تبریز، در زمینۀ آموزش از راه دور، در شرایط همه‌گیری جهانی کووید-19 می‌پردازیم. تمرکز ما در این نوشتار بر روی شیوه‌های ارزشیابی جدید ...  بیشتر