معلم فعال و معلم تسهیل کننده، مطالعه موردی در ایران
معلم فعال و معلم تسهیل کننده، مطالعه موردی در ایران

آزاده توکلی؛ روح الله رحمتیان؛ حمیدرضا شعیری؛ پریوش صفا

دوره 15، شماره 28 ، بهمن 1400، ، صفحه 158-176

https://doi.org/10.22034/rllfut.2019.9547

چکیده
  یکی از مفاهیم جدید در زمینه آموزش زبان، جایگزین شدن تدریس متمرکز بر معلم با آموزش مبتنی بر یادگیرنده است.بنابراین یادگیرنده، مرکز پروژه آموزشی محسوب می شود.تغییر شیوه ی تفکر عینی به مدل پویا یا یادگیرنده ...  بیشتر